בניית אתר מכירות – כיצד לקדם מוצר או מותג בחנות אונליין שלכם
חנויות וגם אתרי מסחר מוסיפים מוצרים או מותג חדש לחנות שלהם באופן קבוע. כאשר מדובר במוצר חדש משווקים יקראו לזה בשם השקת מוצר. במסחר אלקטרוני השקת מוצר היא דבר שכיח מאוד. נציג כמה כללים שמאוד יכולים לעזור לקדם את המוצר החדש שלכם.
תתמקדו ביעדים קבועים
השקת מוצר לחנות אונליין שלכם צריכה להכיל יעד קבוע שקבעתם אותו מראש. כך שבכל השקה של מוצק חדש תוכלו לבדוק אם עמדתם ביעדים ותוכלו לבצע שינויים בפעם הבאה
ניתוח של היעדים
למרות שהטכנולוגיות של מעקב ובדיקה שלל מדדים במסחר אלקטרוני משתנים לעיתים חובה לשמור על כמה מדדים קבועים שיקבעו את רמת ההצלחה שלכם על מנת שתוכלו לעקוב ולשפר.
מקורות קבועים- כל השקת מוצר צריכה להכיל משאבים קבועים של לקוחות כגון רשימות תפוצה, עוקבים בפייסבוק, או פרסומות בגוגל. כך כל פעם שתפרסמו מוצר חדש תוכלו להשתמש במאגר הלקוחות שצברתם.
המתכון להצלחה
תוכן מוצר ייחודי
לכל מוצר חדש צריך שיהיה הסבר ותוכן ייחודי ומעניין ( העתק מדויק של היצרן לא ייחשב כתוכן ייחודי) טקסטים , תמונות ווידאו הם המפתח להצלחה. דפי קטגוריות ודפי מותג הם חשובים גם כן.
תמיכה באימייל
בכל מה שקשור במסחר אלקטרוני . שיווק בדואר אלקטרוני הוא אחד מהטקטיקות היעילות ביותר. כאשר משיקים מוצר חדש רצוי לשלוח אימייל אחד כל שבוע במשך שבועיים לפחות לכל הנמצאים ברשימת התפוצה, כמו כן רצוי שהמייל יכיל מבצע , פרומו או כל הצעה אחרת.
תחרויות במדיה החברתית
אתרי כגון פייסבוק ת טוויטר ופלוס נמצאו יעילים מאוד לשיווק על ידי תחרויות ומתנות. במידה ואתם מציעים מוצר חדש תשקלו לחלק מתנה את המוצר או מוצרים נלווים ולהוסיף כפתור לייק או שתף. תשקלו להמשיך את התחרות למשך שבועיים וכמו כן להציע קופון הנחה לכל שאר המשתתפים.
אתרי המסחר הגדולים
להוסיף את המוצר לאתרים כגון אמאזון ואיביי יכול להועיל על מנת להשיג לקוחות חדשים. בעוד הרווח הנקי ממכירה באתרים אלה נמוך בד"כ , זוהי דרך נפלאה להשיג לקוחות חדשים
פרסומות באתר שלכם
רצוי מאוד ליצור באנרים ולשווק את המוצר בתוך האתר בין אם זה בדף הבית או בכל מקום אחר.
לסיכום השקת מוצר חדש יכולה להגדיל משמעותית בבניית אתר מכירות, אם משווקים אותו נכון נפח המכירות יגדל משמעותית
הכלים במאמר זה הם הכלים הכי פרקטיים לשיווק והפצה של המוצר שלכם
בניית אתרים מאיה ויז'ן, בניית אתרים לעסקים, אתרי תדמית, אתרי מסחר, אתרי מכירות, מערכות ניהול תוכן חכמות.
רפאל סליניקוב כותב המאמר